Muzika


Vilnius

Vilnius Music Week'14

“Vilnius Music Week” išskirtinumas ir paradoksas, pasitvirtinęs per dvejus metus, yra tas, kad niekam nežinomos grupės sutelktos į vieną vietą, įgauna pridėtinę finansinę vertę. Techninių galimybių neturinčioms grupėms “Vilnius Music Week” suteikia galimybę užlipti ne tik ant profesionalių didelių scenų centrinėse miesto aikštėse ir skveruose, bet ir savo rekalminiais resursais ir rinkodara pritraukia didelius tikslinių klausytojų srautus. Jauni atlikėjai ir grupės pasirodo auditorijai, kuri nebūtų pasiekiama rengiant atskirus koncertus, taip pat yra įtraukiami į didelę “Vilnius Music Week” reklamos ir viešinimo kampaniją. Pavyzdžiui, grupė “Freeks on the floor” 2012 m. “Vilnius Music Week” koncertavo 15 000 žmonių, ir tai buvo didžiausia auditorija, kuriai jie yra pasirodę. “Vilnius Music week” iš anksto parengia ir išplatina sąrašą, programas, laiką, kad per tris dienas bendruomenė, o ypač užsienio svečiai, galėtų pamatyti kuo daugiau atlikėjų ir grupių.

“Vilnius Music Week” veiklos vyksta visus metus, per tą laiką atlikėjai ir grupės siunčia savo įrašų pavyzdžius, išleidžia albumus, kuriuos galėtų atsivežti ir pristatyti visų metų darbo kulminacijoje – trijų dienų muzikos ir dalykinių renginių platformoje. “Vilnius Music Week” surenka tiek Rytų, tiek Vakarų muzikos industrijos profesionalus, ieškančius talentingų atlikėjų ir grupių bei naujų tarptautinio bendradarbiavimo galimybių.

Tarptautiškumas ir muzikos industrijos eksporto skatinimas visuomet buvo svarbiausi “Vilnius Music Week” tikslai.

Greta tradicinio siekio skatinti tarptautinį bendradarbiavimą, naujas “Music Week 2014” prioritetas ir kryptis – tarpdiscipliniškumas kaip kūrybinių industrijų plėtros garantas. Ypatingas dėmesys šiais metais bus skiriamas konferencijų, apvalaus stalo diskusijų ir seminarų ciklui, paremtam nauja koncepcija.

Pastebėta, kad ankstesnių metų konferencijose ir seminaruose, kalbant apie muzikos vadybą, autorių teises, koncertų organizavimą, grupių administravimą, ypač dažnai pateikiami Skandinavijos pavyzdžiai. Kūrybiškumo skatinimas Skandinavijos šalyse veikiamas moderniomis vadybos priemonėmis, todėl vienas šių metų dėmesio objektų bus skandinaviško kūrybinių industrijų vadybos modelio taikymas muzikoje. Konferencija ir seminarų platforma veikia ne tik kaip tinklaveikos tarp muzikos industrijos profesionalų priemonė, bet ir muzikantų bei atlikėjų edukacijos priemonė autorių teisių, savivadybos klausimais. Konferencijos ir seminarų tikslinė grupė taip pat yra kultūros (ir muzikos) vadybos studentai, bendradarbiaujama su Vilniaus dailės akademija, Lietuvos muzikos ir teatro akademija.

“Music week” siekia tapti reikšmingiausiu ir ryškiausiu muzikos industrijos įvykiu Baltijos šalyse, mediatoriumi tarp Rytų ir Vakarų muzikos rinkų.

P R O G R A M A

Vilnius
Kaina
Tikslinama

Taip pat skaitykite

Panašūs festivaliai